U2new

U2new
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



  Come back and set me free  Now from infinity

همین حالا برگرد و منو از ابدیت رها کن
Love is a mystery
عشق یک معماست
Distance is killing me
فاصله داره منو نابود می کنه
Come back I need you now
برگرد… بهت نیاز دارم
You are the love I found
تو عشقی هستی که پیداش کردم
I feel above the ground
حس می کنم بالاتر از سطح زمینم!
You take me round and round
تو منو کامل تر می کنی
Am I dreaming?
 دارم خواب میبینم؟!
What I feel tonight about you and I
چه حس (خاصی) امشب درباره ی تو و خودم دارم!
Am I dreaming?
دارم خواب میبینم؟!
I can feel your love when I hold you tight
می تونم عشق رو حس کنم وقتی که محکم در آغوش می گیرمت
I just wanna love you
فقط می خوام عاشقت باشم
And you’re the one  I need you
و می دونی که تو تنها کسی هستی که بهش نیاز دارم
And I just wanna give all my love I have
و می خوام تمام عشقی که دارم رو بهت بدم
With my lips I’m feeling
با لب هام!…  دارم حس می کنم
And then I say I mean it
و بعدش بهت میگم که منظورم همین بود!
Cause you’re the only one that I feel tonight
چون تو تنها کسی هستی که امشب حسش می کنم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط شایان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :