U2new

U2new
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



In my life everything is alright

توی زندگی من همه چیز رو به راهه
Everything is alright
همه چیز رو به راهه
Everything is alright, yeah
همه جیز خوب پیش میره ، اره
When I’m really high
وقتی که واقعا سر حالم ….
Don’t know why
دلیلش رو نمیدونم
In my dreams, in my life
که چرا جه تو خواب و بیداری
Time is passing little bit fast.
زمان یه کوچولو زود تر میگذره
When life goes bad, I don’t know
وقتی که زندگی به میگذره
Where to hide, where to go
کجا برم یا کجا مخفی شم
I don’t really care about the past.
من واقعا به گذشته اهمیتی نمیدم
And I say!
و میگم
Oh, I fall in love
من عاشق شدم
With your body fall in love
با تو عاشق شدم
Oh, I say I fall in love
اون من میگم ک عاشق شدم
I love you and I mean it.
من عاشقتم و این واقعیه
In my life everything is alright
توی زندگی من همه چیز رو به راهه
Everything is alright
همه چیز رو به راهه
Everything is alright, yeah
همه جیز خوب پیش میره ، اره
[Bridge] X2
Oh, I fall in love
من عاشق شدم
With your body fall in love
با تو عاشق شدم
Oh, I say I fall in love
اون من میگم ک عاشق شدم
Oh, I fall in love
من عاشق شدم
With your body fall in love
با تو عاشق شدم
Oh, I say I fall in love
اون من میگم ک عاشق شدم
[Hook] X4
In my life everything is alright
توی زندگی من همه چیز رو به راهه
Everything is alright
همه چیز رو به راهه
Everything is alright, yeah
همه جیز خوب پیش میره ، اره 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط شایان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :