U2new

U2new
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



I like the way you are driving your car 

 
من از طرز راننگی کاردن با ماشینت خوشم میاد 
 
I like the way you`re drinking beer in the bar 
 
من از طرز اب جو خوردنت توی بار خوشم میاد 
 
You look so sexy , where you’re from, where you are 
 
تو نگاه خیلی جذابی میندازی ، از کجای اومده اخه ، کجایی هستی 
 
You`re like the sunshine 
 
تو مثل تابش خورشیدی 
 
Electronic , magnetic , sensual 
 
الکتریکی ، مغناطیسی ، شهوانی هستی 
 
No quiero que tu pienses que esto es normal 
 
نمیخوام بهت فکر کنم این خیلی طبیعی هست 
 
I`m trynna tell you travel to the galaxy 
 
من میخوام به سفر کهکشان ها برم 
 
I`m happy that you`re mine , 
 
من خیلی خوشحالم که تو مال من هستی 
 
I`m for you , you`re for me 
 
من برای تو هستم و تو برای من 
 
Un momentoooo 
 
فقط یه لحضــــــه 
 
Un momentoooo 
 
فقط یه لحضــــــه 
 
Un momentoooo 
 
فقط یه لحضــــــه 
 
Un momentoooo 
 
فقط یه لحضــــــه 
 
Yo no se como tu quieres que este hombre cuente 
 
نمیدونم چگونه این رو بگم 
 
De sangre caliente prendiendo ambiente 
 
اینجا محیط روشن و خونگرمی هست 
 
Yo se que tus amigas no me pueden ver 
 
من میدانم که دوستان خود را میاری تا ببینم 
 
¿Pero que puedo hacer 
 
من میتونم انجامش بدم 
 
Si te amo a ti mujer? 
 
اگه تو بانوی من بشی 
 
Camino derecho , sacando pecho 
 
درست همین جا بالای قفصه سینه 
 
La frente bien alta mirando al techo 
 
بالای سر نزدیک به سقف 
 
Si te hice daño, ya eso esta hecho 
 
که اگه شما به من صدمه بزنید حقیقته 
 
Un momentoooo 
 
فقط یه لحضــــــه 
 
Un momentoooo 
 
فقط یه لحضــــــه 
 
Un momentoooo 
 
فقط یه لحضــــــه 
 
Un momentoooo 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط شایان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :