U2new

U2new
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



 GO!

برو !!
 
You belong to me
 
تو به من تعلق داری
 
I belong to you
 
من به تو تعلق دارم
 
Fire from my heart
 
آتش قلب من
 
Burning just for you
 
فقط برای تو میسوزد
 
When you’re far away
 
وقتی که تو دوری
 
I’m in love with you
 
من عاشق تو هستم
 
Feeling that so high
 
اون رو خیلی زیاد حس میکنم
 
What can I do?
 
چه کار میتونم بکنم؟
 
You belong to me
 
تو به من تعلق داری
 
I belong to you
 
من به تو تعلق دارم
 
Fire from my heart
 
آتش قلب من
 
Burning just for you
 
فقط برای تو میسوزد
 
When you’re far away
 
وقتی که تو دوری
 
I’m in love with you
 
من عاشق تو هستم
 
Feeling that so high
 
اون رو زیاد حس میکنم
 
What can I do?
 
چه کار میتونم بکنم؟
 
What can I do?
 
چه کار میتونم بکنم؟
 
Fly like you do it
 
پرواز مانند این است که تو این کار را انجام دهی
 
Like you’re high
 
مثل اینکه بالا باشی
 
Like you do it
 
مانند این است که تو این کار را انجام دهی
 
Like you fly
 
مانند اینکه تو پرواز کنی
 
Like you do it
 
مانند این است که تو این کار را انجام دهی
 
Like a woman
 
شبیه یک زن
 
Fly like you do it
 
پرواز مانند این است که تو این کار را انجام دهی
 
Like you’re high
 
شبیه بالا بودن شما
 
Like you do it
 
مانند این است که تو این کار را انجام دهی
 
Like you try
 
مثل اینکه تلاش کنی
 
Like you do it
 
مانند این است که تو این کار را انجام دهی
 
Like a woman
 
شبیه یک زن…
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط شایان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :